Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.07.2017 13:31 - Хората говорят
Автор: poslepisec Категория: Поезия   
Прочетен: 4005 Коментари: 10 Гласове:
-6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Хората говорят,
тихомълком, под сурдинка,
те сами се тровят,
с думи на стойност под 1 стотинка.
Безметежно слова и епитети -
кои са дилетанти,
а кои от тях поети
и кои най-напомпани с таланти.
Поезията е да ни провокира,
гледни точки - колкото звезди.
Но накрая най-добре прозира,
кое е смислено, нали...

Думите говорят, душите ви мълчат,
хората дърдорят и няма да се спрат.



Тагове:   хората,   стихове,   поезия,   сонет,


Гласувай:
4


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. redabys - Леле, колко божествено било да си на ...
21.07.2017 08:47
Леле, колко божествено било да си на първа!

Най-отгоре съм и разбирам защо моят Чу така всеотдайно се помпи, за да е на първа.

Божке, цялата пърхам от възбуда!!!
цитирай
2. redabysss - Помпадуре, можеш да ме качваш на ...
21.07.2017 08:54
Помпадуре,
можеш да ме качваш на Първа,
но знаеш ли къде не можеш да ме покачиш?......;))))))) :Р
цитирай
3. milady - канибалссоон, Муз мой !!!
21.07.2017 09:00
ако не си ти,Божественийй, да бях умряла от ..скукъъ..
дерзай , момчето ми..набутай им гооо..целиОТ
цалувки..
цитирай
4. redabysss - мам чувството, че ако Станков го ...
21.07.2017 09:01
мам чувството, че ако Станков го няма, поне трима човека от блога ще загубят вкус към живота. Едната е Роси, която му е посветила повече постинги, отколкото аз на Обожаемия. Вторият е този, който току що ми извъртя един мераклийски минус. И зная за още един, който е много нисш духом. :)))))

А пък аз духам на Обожаемия с цялата си наслада!!!!!
цитирай
5. redabysss - Шаци, здравей, мила.
21.07.2017 09:04
milady написа:
ако не си ти,Божественийй, да бях умряла от ..скукъъ..
дерзай , момчето ми..набутай им гооо..целиОТ
цалувки..


Ами много мръсни хора има да знаеш.
Трън съм им в очите!
Какво лошо има, че съм 19 часа в денонощието в блога?
Скучно ми е, няма какво да правя, и стоя тук!
Така съм близо до моя Чу!!!!
Вдишвам аромата му и интимните ми зони трептят!!!
цитирай
6. rossiela - редбъске,
21.07.2017 09:12
анонимен написа:
мам чувството, че ако Станков го няма, поне трима човека от блога ще загубят вкус към живота. Едната е Роси, която му е посветила повече постинги, отколкото аз на Обожаемия. Вторият е този, който току що ми извъртя един мераклийски минус. И зная за още един, който е много нисш духом. :)))))

А пък аз духам на Обожаемия с цялата си наслада!!!!!



говори ужасно за теб, че нямаш своя собствена идентичност, а си проста духачка, и то на въшлясали чучела.
цитирай
7. rossiela - Тая козичка пак е припнала да пасе.
21.07.2017 09:12
milady написа:
ако не си ти,Божественийй, да бях умряла от ..скукъъ..
дерзай , момчето ми..набутай им гооо..целиОТ
цалувки..

цитирай
8. milady - россо боссо, коззъта е от Долно Търноффско, дето се чекне тук 10г !!!!
21.07.2017 09:26
със 333 клипа,
и 1001 фотки
докато най накрая..я забеляза един дърт ерген на 55 ..
ама, нали си тъпъ като софийска баница..
как да се усетиш...
цитирай
9. zzemela - росо, що имаш педерация 09:30 - ...
21.07.2017 09:33
росо, що имаш педерация

09:30 - И аз имам въпрос. Тази карикатура ...
И аз имам въпрос.
Тази карикатура редбъс няма ли друг смисъл в живота, освен да виси в блога и да духа на чучелото?
Ау, той ти е сложил вече минуси с клонингите си.
Ако чучелото и духачката му ги няма тук, ще е безкрайно по-чисто.
Коментарът чака одобрение
Постинг: НЯКОЙ, КОЙТО Е СКАРАН С БОГА
Автор на постинга: rosiela
цитирай
10. saankia - Помпадурее..не ти завиждам..за ..труда..
21.07.2017 14:35
. rosiela - А.а.а.а.а, не позна,
13:51
пръв е любимият, но не е тук. Не ми трий отговора.

лудата Пеликанка със синдрома на Даун..съвсем прегря..
бабййеет...кой тоззз луд, дето те чака..па теб..
аххахха
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: poslepisec
Категория: Поезия
Прочетен: 103474
Постинги: 106
Коментари: 26
Гласове: 65
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031